5. novembra 2024 v Bratislave
9:30 - 17:30

Školenia o stratégii

Ako vytvoriť a realizovať plán, vďaka ktorému budete výrazne ziskovejší ako vaša konkurencia.
Robert Le Veneur
CEO
Header image

Stratégia je premyslený, sofistikovaný a realistický plán na dosiahnutie mimoriadnych ziskov

Stratégia nie je len o stanovovaní aleboplnení cieľov. Je to len 5% stratégie.

Niekedy sa vedenie nedokáže dohodnúť, čo vlastne chce dosiahnuť. Inokedy nevie, ako to chce dosiahnuť. Často nevie, prečo to chce dosiahnuť. Sem-tam chýba metodika, ako veľké sny pretaviť do každodennej činnosti. Niekedy vedenie každú chvíľu mení ciele. Videli sme prípady nereálnych, ako aj príliš malých cieľov.

Vo všetkých prípadoch spoločnosť, manažment a zamestnanci nenapĺňajú svoj potenciál a často trpia.

Pretože ako chcete dosiahnuť svoje ciele, ak neviete ako? Alebo ako chcete splniť ciele, ak vám to trh nedovolí? Čo ak máte na práci viac, než len udržiavať spoločnosť v režime údržby?

Okrem toho inteligentných zamestnancov často nenapĺňa len plnenie čísel. Stratégia spojí všetkých vo firme s jednotnou, presvedčivou a zároveň uskutočniteľnou víziou, prečo by sme mali spolupracovať na dosiahnutí niečoho väčšieho.

Stratégia preto musí vždy obsahovať:

  1. Poctivá orientácia na trh. - Vrátane pochopenia toho, čo zákazníci chcú a čo nechcú
  2. Hľadanie najlepšieho miesta na trhu pre vás.
  3. Definovanie toho, čo chcem dosiahnuť, prečo to chcem dosiahnuť a či je to reálne. - Vrátane zjednotenia vedenia a zapojenia zamestnancov
  4. Premyslenie podrobného plánu, ako dosiahnuť stanovené ciele - Čo zvyčajne      znamená, že budete musieť urobiť.
  5. Práca na  konkurenčných výhodách.
  6. Implementácia  plánu.

Vďaka tomu:

  1. Vaša firma bude fungovať úplne inak ako vaša konkurencia.
  2. Vaši zákazníci zaplatia za vaše výrobky viac ako vaši konkurenti a/alebo budete     mať nižšie náklady ako vaši konkurenti.
  3. Ľahšie získate talenty, ktoré pre vás budú pracovať.

Takto ovládnete trh.

 

Naučíte sa klásť si tieto otázky,odpovedať na ne a následne implementovať odpovede:

 

  • Kam chceme ísť?
  • Prečo sa tam chceme dostať?
  • Ako sa tam dostaneme?
  • Ako sa musí naša spoločnosť zmeniť, aby sa tam dostala?
  • Čo sa musíme naučiť alebo získať, aby sme sa tam dostali?
  • Aké procesy budeme musieť v spoločnosti zmeniť, zrušiť alebo zaviesť, aby sme sa k nim dostali?
  • Ako bude vyzerať náš obchodný model?
  • Ako nastaviť svoje financie tak, aby boli ziskové?
  • Na čom zarobíme najviac peňazí?
  • Ako vyzerá trh?
  • Máme v ňom príležitosť?
  • Prečo je na ňom príležitosť?
  • Prečo si túto príležitosť ešte nikto nevšimol?
  • Ktorým zákazníkom budeme predávať?
  • Akých zákazníkov odmietneme?
  • Ako sa odlíšime od konkurencie?
  • Máme vôbec zmapovanú konkurenciu?
  • Prečo by sme mali uspieť?
  • Alebo vytvoríme úplne nový trh?
  • Aké sú predpoklady úspešnosti nášho obchodného modelu?
  • Máme to všetko vyriešené?
  • Vieme vôbec, kam celý trh smeruje?
  • Je trh vôbec zaujímavý?
  • Čo je to jediné, čo nás predbehne pred konkurenciou a substitúciou?
  • Aké budú naše konkurenčné výhody?
  • Ako na nich budeme dlhodobo pracovať?
  • Sú tieto konkurenčné výhody dlhodobo udržateľné?
  • Ako budeme inovovať?
  • Ako budeme brániť naše konkurenčné výhody?
  • Môže sa stať, že na trh príde konkurencia?
  • Ako sa môžeme brániť?
  • Aké je naše umiestnenie?
  • Aká je naša ponuka hodnoty?
  • Ako sme premysleli náš hodnotový reťazec?
  • Čo musíme v spoločnosti urobiť?
  • Čo nesmieme robiť?
  • Aké produkty/produktové rady/odvetvia/krajiny budeme podporovať?
  • Ktoré z nich zatvoríme?
  • Ako bude vyzerať podrobný plán krok za krokom?

Konkrétny obsah strategického školenia v Bratislave:

  1. Prečo trhy smerujú k oligopolu až monopolu.
  2. Koľko spoločností sa môže na trhu uživiť.
  3. Prečo je dôležité, aby vaša firma vyhrávala na trhu.
  4. Prečo by ste mali chcieť vyhrať pre svoju rodinu, zákazníkov a zamestnancov.
  5. Prečo je tak dôležité dosiahnuť významnú konkurenčnú výhodu.
  6. Ako vám zameranie na víťazstvo pomôže získať najlepších zamestnancov, investorov, pôžičky a zákazníkov.
  7. Ktoré spoločnosti vyhrávajú na dnešných trhoch (výskumy Columbia Business School a Michigan Ross School of Business).
  8.  
  9. Prečo stratégia nie je stanovenie cieľov alebo zostavenie rozpočtu.
  10. Kroré spoločnosti majú dobré stratégie.
  11. Aké sú príznaky zlých stratégií.
  12. Praktické poznatky z implementácie stratégií.
  13. Prečo je analýza SWOT stratou času a energie.
  14. Prečo nedefinovať svoje poslanie a víziu, ako sa to často robí - a čo robiť namiesto toho.
  15. 3 + 4  základné typy stratégií - pravdepodobne najdôležitejšia časť (podle Michaela Portera a podle BSG).
  16.  
  17. Ako vyhodnotiť, či ísť na trh pomocou modelu desiatich síl (ide o vylepšený     Porterov model piatich síl).
  18. Prečo je výskum nevyhnutný pre stratégiu.
  19. Ako robiť  kvalitatívny a kvantitatívny výskum - s vlastnou pomocou.
  20. Ako stanoviť poslanie spoločnosti lepšie, ako sa bežne učí. - alebo prečo vaša firma existuje.
  21. Veľký desivo odvážny  cieľ - čínsky plán na 20 rokov dopredu.
  22. Ako vykonať praktickú segmentáciu.
  23. Ako prakticky nastaviť cielenie.
  24. Ako používať  údaje na rozhodovanie o tom, na ktoré segmenty sa zamerať.
  25. Ako premeniť cielenie na persóny.
  26. Mentálne umiestnenie vašej značky.
  27. Hodnotová ponuka.
  28. Hodnotový reťazec.
  29. Strategický princíp.
  30. Čo je najdôležitejšie: Ako premeniť tieto veľké vízie a plány na každodenné plány.

Interaktívne učenie

Na kurze podnikovej stratégie nebudete len počúvať, ale budete sa aktívne zapájať. Počas kurzu budete niekoľkokrát rozdelení do dvojíc alebo malých skupín, dostanete materiály/úlohy a úlohy na riešenie.

Riešenie potom predstavíte celej skupine a odškoliteľa dostanete spätnú väzbu.

Na strategickom školení v Bratislave sa zúčastňuje maximálne sedem účastníkov. Len pri tomto počte je zaručené, že budeme môcť dostatočne do hĺbky prediskutovať podnikanie každého účastníka.

Pre koho je kurz určený

Školenia o stratégii a strategickom riadení súzamerané na generálnych riaditeľov (všeobecných, výkonných, prevádzkových,obchodných, marketingových, technických), podnikateľov, majiteľov a vedúcichpracovníkov firiem, členov predstavenstiev a dozorných rád a všetkých, ktoríchcú pomôcť firmám získať a udržať si vedúce postavenie.

Je výhodné, ak sa kurzu zúčastnia aspoň dvajačlenovia na úrovni C (CEO, CMO, COO, CIO atď.).

V prípade záujmu je možné zorganizovať kurzpriamo vo vašej spoločnosti za 2 000 eur.

O prednášajúcom

Kurz stratégie povedie Robert Le Veneur. Robert Le Veneur vyštudoval psychológiu a politológiu na Masarykovej univerzite. Počas štúdia sa zdokonaľoval v nemčine na Schillerovej univerzite v Heidelbergu a v strategickom myslení na Nórskej univerzite vedy a techniky.

Následne absolvoval študijné pobyty v oblasti obchodu a angličtiny na Stanforde a Yale.

Už 20 rokov vedie marketingovú a poradenskú agentúru RobertNemec.com. V tejto agentúre osobne pracoval pre klientov ako T-Mobile (v Českej republike a vo Veľkej Británii), Orange (na Slovensku), Invia, RegioJet, DATART, Mountfield, Notino, Česká mincovna (vrátane jej expanzie na Slovensko), Saxo Bank, MasterCard, ING Pojistovna, AAA Auto, 4home a mnoho ďalších.

Jeho kurzov a školení sa zúčastnili spoločnosti ako Alza.cz, Invia.cz, HP, CZC.cz, OKAY, Kaufland, Barum Continental a ďalšie.

Robert Le Veneur prednáša na konferenciách na Slovensku a v Českej republike. Na Slovensku poskytol rozhovor RTVS a pravidelne ho o komentár žiadajú napríklad Hospodárske noviny alebo Forbes. 

V Českej republike ho poznáte z Českej televízie, TV Nova, Hospodářských novín, BBC, Seznam Zprávy, Ekonoma, Aktuálně.cz, Českého rozhlasu Radiožurnál, MF Dnes, Lidových novín alebo Extra.cz.

České Hospodářské noviny napísali: "Je jedným z najcitovanejšíchčeských autorov v oblasti stratégie, marketingu, cien a spotrebiteľskéhosprávania."

Robert Le Veneur bude trénovať v češtine.

Čo si zo školenia odnesiete

  1. Budete vedieť odpovedať na tri otázky:
       
    1. "Viem, čo musíme urobiť, aby sme boli najlepší na trhu a zarábali podstatne viac peňazí ako konkurencia."
    2.  
    3. "Viem, na čo si mám dávať pozor."
    4.  
    5. "Viem, ako to všetko zariadiť."
  2.  
  3. Prezentáciu dostanete v papierovej a digitálnej podobe.
  4. Príručky a šablóny na implementáciu stratégie vo vašej spoločnosti.
  5. Poznatky o  tom, ako riešia stratégiu v iných spoločnostiach.
  6. Kontakty na  ostatných riaditeľov.
  7. Papierový  certifikát.

Hodinová individuálna strategická konzultácia dva mesiace až šesť mesiacov po školení zdarma

Jedným zo základov marketingu je učiť sa a zabúdať. Aby ste si osviežili vedomosti získané na školení o stratégii, Robert Le Veneur s vami v prípade záujmu zorganizuje individuálnu videokonferenciu približne dva mesiace po skončení kurzu.

Na tomto stretnutí si zopakujete základné poznatky, ktoré ste sa naučili na školení o stratégii. Zároveň budete s Robertom Le Veneur diskutovať o tom, s akými problémami ste sa stretli pri implementácii poznatkov zo školenia o stratégii a ako ich vyriešiť.

Bežná hodina konzultácie v súčasnosti stojí 170 eur. Vy ju budete mať zadarmo. 

Bezplatné konzultácie môžete využiť dva až šesť mesiacov odo dňa konania strategického školenia v Bratislave.

Bezplatnú konzultáciu je potrebné využiť včasových intervaloch, ktoré vám Robert Le Veneur zašle. Upozorňujeme, že niekedy sú časové intervaly rezervované až dva mesiace vopred. Preto saodporúča rezervovať si ich čo najskôr.

Odkazy na stratégie odbornejprípravy

 

"Skvelé. Plná praktickýchpríkladov."

Dagmar Schleserová, Festa Servis, generálna riaditeľka

 

"Veľmi inšpiratívne a pútavé školenie,praktické príklady, užitočné, odporúčam!"

Veronika Hladová, Technovit, výkonná riaditeľka

 

"Zúčastnil som sa prvej časti školenia ostratégiách, ktoré viedol Robert. Bola to osviežujúca prezentácia hlavnýchprístupov k tvorbe stratégií vrátane získania vzorov na tvorbu stratégie."

MUDr. Zdeněk Jankových, Pharmonia, generálny riaditeľCZ & SK

 

"Skvelé školenie a veľa praktických informácií."

Martin Macháček, Cloud 150, generálny riaditeľ

 

"Veľmi inšpiratívne školenie pre každého, kto sa zasekol vo svojej stratégii."

Michal Brada, Maveb, generálny riaditeľ

 

"Ďakujeme za zdieľanie bohatých osobnýchskúseností pána Le Veneura a za konkrétne odporúčania pre našu spoločnosť, akoaj za príjemne strávený čas s podobne zmýšľajúcimi ľuďmi z úplne odlišných oblastí podnikania. Inšpirujúce, nabíjajúce."

MVDr. Jiří Jahoda, Medipet, generálny riaditeľ

 

"Skvelý tréning!"

Jan Noah, Vitalvibe, výkonný riaditeľ

 

"Vynikajúce, zrozumiteľné školenie! Vďaka!"

Zdeněk Vermouzek, riaditeľ Českejornitologickej spoločnosti

 

"Prínosné školenie strategického riadenia, dobre a jednoducho podané informácie."

Jakub Havelka, Arecenze, generálny riaditeľ

 

"Bolo to veľmi prospešné. Ďakujem."

Stanislav Pík, SmartStavby, obchodný manažér

 

"Školenie o stratégii s Robertom Le Veneur oživilo informácie, ktoré som už získal. Získal som nový pohľad nastratégiu a aktualizoval som si nové metódy definovania stratégie. Odporúčam!"

David Janda, Beer Academy, riaditeľ prevádzky

 

"Zúčastnil som sa školenia o strategickom riadení. Školenie bolo pre mňa inšpirujúce a teším sa, že niektoré z nich budem môcť uplatniť v praxi."

Žanet Krasnecová, StartOnline, generálna riaditeľka

Dátum a miesto

■     Utorok 3. novembra 2024 - Praha, Opletalova 23

■     Streda 4. novembra 2024 - Brno, Lidická 20

■     Štvrtok 5. novembra - Bratislava, Space Up, Záhradnícka 95

Poplatok za celodenné školenie +materiály

 

299 eur + DPH

100% záruka vrátenia peňazí

 

Ak ste kedykoľvek do siedmich dní po kurze nespokojní, oznámte nám to a my vám vrátime peniaze v plnej výške.

Praktické informácie:

Školenie trvá približne sedem hodín. Začína sa o 9:30 a končí o 17:30. Samozrejme, diskutujeme s vami tak dlho, ako dlho máte záujem.

Školenia sa konajú v miestnostiach vybavených bezdrôtovým WiFi pripojením na internet. Prenosné počítače nie sú k dispozícii.

Cena školenia zahŕňa aj:

■     spoločný obed v reštaurácii (výber z obedového menu),

■     osvedčenie o účasti na školení,

■     tlačené materiály so všetkými prezentáciami, o ktorých budeme diskutovať.

Cena je v plnej výške splatná vopred nazáklade zálohovej faktúry zaslanej elektronicky.

Školenie prebieha v českom jazyku.

Zbývá pět volných míst ze sedmi, přihlaste se:

Share this post